Attans

Gillar inte att alla tycker att det är roligt nör jag säger att Tove faktiskt KAN
vara jobbig. För att hon kan det, på riktigt.

Aja! Sitter och lyssnar på musik och funderar på att ta med mig
kameran så att jag kan ta en massa kort imooooorrn. Det kommer bli kul :D
Fast Frida skulle ha vart med <3 men det blir ju firande av Clara och Denice snart såååå :)

Har inte gjort en massa
och om jag ska vara ärlig
så är det väldans skönt.

NU KOMMER NISSE! BEWARE.




kalaspuffar <3
Flogging Molly – Drunken Lullabies

Kommentarer
Postat av: PRUTTEN

ÅH, jag ville följa med :/

SNART ÄR DET PARTYYYYY!! <3

2010-01-28 @ 20:21:27
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Denice

snart smäller det! Det är bäst att jag och clara tar vara på tiden som 16 åringar, för snart är vi 17 :D:D

2010-01-28 @ 20:36:49
Postat av: Prosit

förlåt dååå =/

2010-01-30 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0