BILDER!

Igår var det NV fest!!
Ehm, i'm still recovering.

Kvällen började hos Matilda Trädslag (björk) med Tove, Julia, Anna, och självaste Erika!
Det blev hallonsoda, Håkan Hellström och courn för hela slanten. :D
Sen gick vi till min klass förfest för att veta vart bussen gick och vart vi skulle gå aaav
det var också kul :D men jag fick inte välja nån musik /cry

Så när vi satt på bussen visste vi inte vart vi åkte nånstans och det var smackfullt
med nv:are! Sen märkte jag överraskande nog att det var stjärnklart och att charlie redan var där.
Fan, jag skrek typ sjukt mycket igår, fast det var kul!! Dansade och pratade med polisen, skämtade och
hade askul! :D Tack matilda och alla andra från nv09b att ni följde med :D Jag skulle bara vilja kunna
komma ihåg mer /cry. men det kanske är bättre att hålla endel saker i glömska?
För om jag kommer ihåg allt ser jag det kanske inte längre som en jättelyckad kväll?

Jag hade trevligt iaf.
Nu sitter jag vid basses dator
och hans tangentbord hjälper mig
Likaså musiken
Och nyfunna
Håkan Hellström
*PINSAAAMT*

hahaha bara anna lägger upp bilderna snart :D
och jag ska leta frenetiskt efter
hennes kameraskydd.
Förlåt. <3


LÅT till lista!
Band of Horses – Detlef Schrempf


Kommentarer
Postat av: frutt

HAHA, Matilda Trädslag. SÅ JÄVLA DÅLIGT, HAHAHAHA :D

2010-01-16 @ 19:08:34
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0