Blå/Rosa

Sitter och äter grillad ananas med glass. Jag har pratat med mamma och pappa nu.
Om att byta till Vittras samhälle/musik. Som jag verkligen vill.
Men det vill inte dom (y)

Och ja, dom har asbra argument för att jag ska stanna kvar!
(haha och min mamma kallade min mentor för en slökuk
eftersom han pratade bort min situation i klassen)
Inte för att det fetaste situationen. Men men ;)

Om jag trivs, blir jag motiverad.
Jag trivs inte så värst.
Suck, hur ska det här sluta ?

Jag börjar tänka lite på min dröm.
Som jag nästan inte ens visar för mig själv.
Men det finns en specifik bild inom mig, som jag håller kvar,
Men bara i mitt undermedvetna.
Rädda den någon ?


The breakdowns <3
Parkway Drive – Boneyards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0