Det var inte det jag menade O.o

HEJ! sitter och lyssnar på musik <3 THATS FUKKING AWESOME :D
Hittat ny, underbar musik. Som gör en mycket gladare :D
Även fast låten i fråga handlar om att hålla in tårarna.

Har duschat och tagit på mig vettiga kläder.
Det är faktiskt skönt efter att man
svävat runt med mjukisbyxor och fula tröjor
i tre, fyra veckor.

Jag ska sticka. Det är faktiskt skönt, förutom att man får så förbenat ont i ryggen!
Jag har en konstig färgkombination också, typ mörkbäbisblå och knallrosa (y)
Men det var det enda som fanns.

Satt inne på spotify och klickade på Alternative/indie på genre förklaringen, och då kom man fram till
sidan där det är samlat med många olika band och låtar som är Atlernative/indie.
HAPPYFACE!
Den genren är något av min personliga favorit genre, även fast ajg har många fler.
Men jag gillar den eftersom genren kan ha en blandning av så många stilar, och det kan verkligen varieras.
Och indie är så mysigt. Det är melankoliskt men samtidigt glatt <3

IAF! så har jag bestämt mig för att kontakta
Vittra angående byte av progam.
Ska gå samhälle/musik
Som jag hade som tredjehandsval, och kom in.
Men nu vill jag byta!
Kommer trivas bättre på en liten skola som vittra också (y)


Låten:
The Cure – Boys Don't Cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0