Die Die Die

Lyssnar på Die Die Die med The Avette Brothers, som faktiskt sjunger die die die som
tralalalaa. Det tycker jag är roligt :D

Iaf så har Thilda länkat mig en kawaii sida :D http://dreaminplastic.com/index.php
Finns mkt väldigt onödiga saker där, men det är roligt att kolla på iaf
Om man är trött på att kolla runt på facebook. Ehm.

Har kommit hem fårn en lång vistelse i överammer. Det var mysigt. Kakor och roliga stand up shows.
Men jag vill faktiskt åka skoter nu. Och jag hoppas att jag inte har svikit nån, genom min frånvaro.
Attans, det skulle itne vara så kul. Men jag hoppas att resten av Jullovet kommer vara utnyttjad till fullo
OCH ASROLIGT!


The avette brothers - Die Die Die
http://www.youtube.com/watch?v=gOFRWb8bYew


Kommentarer
Postat av: Little miss sunshine

Fråga inte varför jag skrev det namnet.. haha



SKOTER IMORN! Jag skiter i mamma o pappa (A) <3

2010-01-04 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0