Faller fritt

AHHH det kliar! graur :3 ska skriva lite snabbt så var beredd på felstavningar.

Så jag har haft en awesome HELG! fuck yeah, synd bara att denice var tvungen att åka hem ://
Men det var kul iaf, även fast jag är lite bakis :$ attans, det var ett bra ettårsfirande

Lyssnar på "all layd back n' stuff" och hoppas att dom hare bra därhemma!
Alltid en bra känsla att veta att dem man känner mår bra
I just wrote that cus I'm a cheeseball
Åååå jag måste träna på franskan i helgen. Jag säger samma sak som jerry skrev,
även fast jag inte kom ihåg var det var.

TACK TILL ALLAAA SOM VAR HÄÄÄÄR :D



blir ingen låt, orkar inte fixa med länken för tydligen funkade den inte :O
gonatt<3


Kommentarer
Postat av: Fridaaa

FALLER FRITT! hihi <3

2010-01-31 @ 08:28:32
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Denice

ja, det var synd. Hade velat stanna längre!!

2010-01-31 @ 11:50:04
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0