Felstavingar

Sitter och dampchattar med frida, long time no .... see ?
Jag ahr kommit på att jag måste sluta använda ;) gubben. Eller iaf mindre. Det är gay.
Och inte i den homosexuella benämningen.

Lyssnar på bra musik <3
Och funderar på att gå ut.
Jag känner mig för inoljad.
(USCH!)
Och det är det som också är bra med vintern :D
Det är kallt, så man känner sig fräsch!
Man kan inte börja svettas utan förvarning
Och man är inte tvungen att ha massor med "lätta kläder"
Om ni vet vad jag menar.

TRÅKIGT INLÄGG! HEJDÅ :)


bra. <3
Foo Fighters – But, Honestly

Kommentarer
Postat av: H*n som vill ha en egen lårvik

Män, jag tyker du stavvar bra sveriga, ya! :)

2010-01-09 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0