GALEN.

JAAAAGGG ska gå ut med berra men orkar inte göra det. än.
Suck.
Iaf så lyssnar jag på epic musik. Och blev het utan förvarning festsugen! :O
Och jag har också insett att den här bloggen har många stavfel, sry för det. Men jag
brukar inte läsa igenom vad jag skriver. Jag skriver i stunden och sen får det bli som det blir !

Jag tror inte jag kommer kunna hinna festa, för att jag har fått medicin som
man inte får blanda med alkohol. Attans, jag som precis tänkte ta min dagliga whiskey.

Så jag hade ganska tråkigt idag.
Och längtade bort till en annan klass
för en stund. Jag vet bara inte
Och jag vill inte ångra
Det är ånger jag är rädd för.
Men jag vill inte att rädsla ska stoppa mig

MEEEENNNN sluta va så emo.
Livet går skitbra.
Jag har bra vänner, musik, sebastian
och en positiv inställning till det .. mesta.


Lål
Lucky Elephant – Reverend Tisley & His Magic Lantern

Kommentarer
Postat av: Frejduttslidprutt

Men bajs, jag som har sett fram emot att ta en whiskey med dig!

2010-01-22 @ 20:56:32
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/
Postat av: Denice

Klart du inte kan klara av att inte vara festsugen ;) hihi..

2010-01-23 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0