Green fields.

HEJ! sitter och plockar låtar till Tove don't be sad playlist. Jag hoppas hon tycker om
den och att det blir bättre för henne snart. Det är bara jobbigt att inte kunna säga eller
göra något som man vet blir bättre. Men jag hoppas att det här gör det lite bättre iaf!

Svårt också att säga något eftersom jag inte har någon speciell erfarenhet inom ämnet :S

AJA! Jag ska sätta på mina nya strängar till gitarren, men jag fastnade vid datorn. Men jag
kommer göra alla själviaf :O *stolt* Men jag tänkte att det är mycket bättre att
försöka lära sig själv än att låta nån annan göra det!!

Och thilda, min äldre syrra
bosatt i gbg
är cool.
haha men jag kan inte
berätta varför än !
Men hon är cool för andra saker också.

KUL INLÄGG. CAPSLOCK <3


Inte för att jag gillar den som en galning <3
Semisonic – Closing Time

Kommentarer
Postat av: ADIRF

Ska testa ett helt inlägg med enbart CAPS LOCK nån gång.. :D

2010-01-12 @ 22:37:50
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0