Hungry HEART

Shiet, jag borde sikta objektivet lite mer åt toan nästa gång, mkt finare :D ;)

Sitter och lyssnar på Brucen, som jag aldrig trodde att jag skulle göra.
Jag hade bestämt mig för att han var som Lars Winnerbäck för mig, bra, men alla låtar
låter likadant. Och ganska tråkiga *host* Men nu sitter jag och lyssnar på en awesome låt :D

Var på skolan idag, (DUUUUHH), och jag trivdes faktiskt. Iaf på slutet, när jag
anslöt mig till killgruppen. Haha. Problemet är bara att jag kommer ju aldrig riktigt
få en plats där, eftersom killar är som dom är. Och tjejerna... ja. Deras grupp tror jag inte att
jag vill vara medlem i.
HAHA LÅL!

SÅÅ jag sitter på storgatan
och väntar på att min bad boy ska komma hit
(hur gay lät inte det där?)
Men hoppas att han är glad när han kommer hem.
Men det tror jag, eftersom han är hos
JUDEN :)


BRUCCEN. :D
Bruce Springsteen – Hungry Heart

Kommentarer
Postat av: Frajda

Testa stoppa objektivet I toan ? :)

2010-01-11 @ 17:31:02
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0