Januari

Januari är faktiskt en av mina favorit månader. Vintern är som vackrast då, även fast det är brutalt
kallt å gillar jag att vara ute med frostigt hår och beundra den vita solen som bara finns under den här månaden :D
Det beror väl också på att jag har många bra minnen från januari och kopplar det till bra saker.
ENOUGH!
Sitter inne på thildas rum och ska ta på mig vinterkläder och göra varm choklad i termos
för att jag och frida ska på skotertur!! YEY Mörtsjön ftw! Ehm.
Hoppas att det kommer gå bra
Och att jag kommer lägga ut dom nya bilderna
jag har tagit.
För jag har nämligen börjat sticka!
en halsduk på väldigt omatchande färger.
Rosa och blå.
Och jag lyssnar på musik samtidigt som jag stickar
Det är asmysigt
Och jag har inte lust att läsa böcker just nu.
OVER AND OUT.


Emo song .
Escape The Fate – Not Good Enough For Truth In Cliche'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0