Katt!



NISSE! Den ökända katten som just har
hårat ner hela mitt tangentbord.
Faan va snäll han är!
Man ser det till och med på blicken...
Ehmmm nej.

Sitter och lyssnar på musik nu. Och ska skriva ett cv liknande grej, eftersom
jag har sökt sommarjobb på ICANÄRASTUGUN!
Då kommer jag förhoppningsvis samla ihop pengar till Peace & Love. Tihi busigt ^^

Har kommit hem från Sebastian iaf, och han var ovanligt snäll mot mig :D
Inte för att han brukar vara elak mot mig hela tiden, men han gjorde saker åt mig
Som att massera min rygg halv nio på morgonen även fast han börjar tjugo i två :D
Ett år på Söndagen, och på fredag kanske det blir lite festligheter. OYEAH

ÅÅÅÅ jag blir bara så frustrerad!
Mamma och pappa vill att
jag ska gå kvar,
och jag vill inte.
Och det gör mig osäker och jag hatar det >.<
Eftersom det i nuläget känns som jag kommer ångra mig.
För jag vill inte gå fyra år. Det suger.

P.S hade basses gamla matkort
med mig idag.
Han är snygg på det <3


Rip off Sebastian
Evergreen Terrace – Chaney Can't Quite Riff like Helmet's Page Hamiltion



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0