Kpmngatan

Neighbours, brothers, brothers for life.
VARNING! Texten ovan är ett utdrag ur en låt, inte att förväxla med
poetiska försök.

Sitter och chattar med kalla fingrar på ett förhatligt tangentbord. USCH! för mjuka
knappar har det och man slinter fel hela tiden! :O:O

Har varit en relativt bra dag på vargen idag, även fast vi har varit på föreläsning om
barnsexhandel. Mådde illa där ett tag. MEN! snart är det helg och jag ska bränna filmer tror jag?
För jag har inte ens börjat ladda ner. *host*
NAMNAM jag ska göra mat, men jag vet inte om jag är sugen på pizza, jag börjar få finnar igen.
Attans, men jag orkar faktiskt inte tänka på det. Jag är endå en av dom som inte behöver kolla
mig i spegeln varje dag *stolt*

Så jag fick ett sms
av en pedofil idag.
Det visade sig vara jerry!



En liten sång <3
Laakso – Norrköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0