LÅL!

HEJ. Jag sitter och lyssnar på musik. Tänker på morgondagen. Och att jag inte längtar :O
Har börjat ritat mer iaf :D Har ingen aning om varför jag fick lust med det,
men jag kände att det var nått jag skulle ha kul med.
Och det har jag. Det är skönt att sitta och rita på något sätt
Och det är ännu skönare att jag inte bryr mig om det blir speciellt fint eller inte :D
Jag bara ritar på ^^
Så jag sitter och har nyss ätit upp
en hallonmuffins <3
asgott!
Men jag känner mig så sjukt mätt
så jag kommer typ inte vilja äta mer
på flera dagar. (y)
Vi får se hur länge den känslan sitter i (a)
ÅÅÅÅ!
Hejdå.
:D


*host* ^

YEY :)
Bring Me The Horizon – Braille

Kommentarer
Postat av: Frajda

Fresh att du tar kort på toan när du bajsar... Ännu mer fresh att du inte ens sitter på själv toaletten o.O

2010-01-11 @ 07:17:09
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0