LASTFM

Gå med i lastfm.com. GRYM SIDA, och matilda björk tipsade mig. Tillslut reggade jag mig :D
Åå fina sida, lämna mig aldrig. Kom bara ihåg att fixa så att lastfm känner av din spotify,
annars blir det tråkigt!

Jag har varit ute med skoter idag, med Frida, Tove, Marcus och Isak o Veronica.
(ofta jag stavade med stor bokstavpå alla namn) O.o
IAF! Jag fick låna Fridas grillkryddderi till mina korvar. Och ja, det heter grillkrydderi, fråga dom.
Det blev ASGOTT! Haha och jag och marcus satt i pulkan dit, jag trodde faktiskt ett tag att jag skulle
få vara med i scarred, det var en vild åktur.

Sen tolkade vi efter Fridas skoter, på tefat. Marcus sög på det, men såklart var jag och frida
en aning bättre på det. Jag var bra mest bara för att tefatet var i samma storlek som mig,
men frida har past experience på tefatet! en riktig alien tycker jag. Dåligt skämt, varsågod!

Så nu sitter jag vid bärbara <3
Lyssnar på musik
och tänker på basse som var på
krogen igår.
Ganska coolt endå att det
här var första gången han var där
även fast han är nitton.
OMG
Ett år snart med han, tiden går fort <3

Tihi va många hjärtan jag skrev :3 Nu ska jag sticka och kolla på film.
Är också glad för att pappa är glad över att vi är hemma.
Men jag hoppas han vet.



Jag är n00b på att länka.
http://www.youtube.com/watch?v=CRSXeKhFSOs&feature=related

Kommentarer
Postat av: Frodo

Oh, grillkrydderi! Me like very much.



Alienskämtet var en aning.. Clarre-varning, men du försökte iaf (Y)



SKOTER OMG OMG OMG VINTER !! <3 Går inte att misslyckas.

2010-01-23 @ 17:42:44
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0