Nyår flashbacks.

JAAG har märkt att mitt nyår inte var sådär lyckat :/ missförstånd och kyla gjorde det
som en lång vandring.

Jag var först hemma på storgatan ensam i ungefär tre timmar, sminkade mig och lyssnade på musik.
(och var smått arg) Sen bar det upp till Tove och Pehr, där vi förtärde svinvin, som förövrigt
bara gjorde mig varm om kinderna, och var där i två timmar och kollade på mtv. Sen gick vi till några av
Pehrs och Markus kompisar och satt där en liten stund tills de drog till torvalla eller brunflo eller var det nu var (y)

Efter det började vi den långa vandringen upp till körfältet, där vi till sist träffade några som skulle till den fest
vi skulle på. Efter ett tag märkte vi att dom försöker bara få bli av med oss så dom sa hejdå till oss,
och vi sa hejdå till dom. Men det var en kille där som sa att jag iaf skulle kunna få komma in
Eftersom min pojkvän var där, Sebastian Ringfelter, och vi firade elva månader dagen i fråga.
När jag äntligen kom dit och bara ville festa, fann jag Bassebus nerhukad vid en snödriva.
Alldeles för full.
Så då fick jag hjälpa honom hem (fast det var roligt!) till storgatan igen. Och troligen sov både jag och han
på tolvslaget. Larsse kom, och Sebastian frågade fyra gånger om vi verkligen hade gått ner :D

Frida ringde också <3 och jag instämmer med vad du sa
Jag ville fira nyår med dig också!!
Även fast du nog inte kom ihåg att du sa det ;)
Hela kvällen var väl iaf helt ok.
Men jag har lust att festa!!
Med mina vänner :D:D

Välkommen 2010


EN LÅÅÅT.
Rage Against The Machine – Testify

Kommentarer
Postat av: Fylleskadan

Nästa fest Maja, du & jag! <3

freaaaak out!

2010-01-02 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0