Tillbaka/Framåt.

Look around you. What do you see? Squares. All squares.
Look inside you. What do you see? The circle of life.

OMG! en stund av allvar. Eller se det bara som en töntig text skriven av en
töntig flicka i stugun. :D:D

Sitter vid datorn och lyssnar på musik. Känner att den här bloggen
behöver lite färg, så jag lägger in nånting jag hittar!

ÅÅ va många separata rader jag gör.
Det känns jobbigt
Men jag hoppas att det är lätt att läsa iaf.
För den här bloggen har bemärkelsen
lättläst.

Såååå det blir tacos och fest för mig imorn :D
Ska fara med awesome matilda
som jag förövrigt ska dra på tingan med
Vi får se hur det går *ähum*
Tacos blir det med BasseBus



Ok, först att E-type gör sånt för pr. För det andra, Vem döper en rävhona till ernst ? :O:O

Thilda är cool.
Jag vill fara till gbg
och hälsa på henne
Det skulle va askul!
och hon skulle guida en
till en massa coola ställen :D
men hon kommer hem snart.
Over and out

Undra hur länge jag kommer få spela den här imorn ?
Dr. Bombay – Calcutta 2008 Basshunter Remix

sry för att den redan är uppladdad en gång.


Kommentarer
Postat av: Friday

Majaaaaaaa, ska du festa i helgen.. ? :D

2010-01-14 @ 23:55:49
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0