Vad du tänker på

Sitter och lyssnar på musik hos basse.
Är hos han och kommer att sova över :D Franska kl nio imorn! yeeeeeeeeeeeeeeeyyy.

Så idag har kag iaf lämnat in ansökningar till andra program. Bättre att göra det
än att ångra sig. Och jag har inte stängt alla dörrar, om jag mot förmodan
skulle vilja stanna kvar så har jag det valet!
Så sluta kalla mig bitch Charlie. :O

FEST PÅ FREDAG! It'zz gonna be asum. Har bjudit många braiga brudar, men Frida och Denice
kunde tyvärr inte komma! :O så jag bjöd charlie, men får se om det blir av.
Clara, Erika, Julia, Anna, Matilda, Ninni och Tove är rode för att festa! tihi ^^
Hoppas det går bra iaf :D <3

Nu tänker jag leta upp en bild, bara för att.


FLCL



En låt att somna till
Andy McKee – Nakagawa-san

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0