wrap yourself around me

AAAJJJJ!!!! TRÄNINGSVÄÄRRRKKK, usch.
hade dans igår så jag har världens träningsvärk i benen nu. Attans.
Och jag började dansa nu till en låt, det gick bra och var kul tills jag
satte mig ner och kände värken i benen. Aja! Det går över.

Sitter vid datorn och lyssnar på musik. YEY! ska gå ut med berra sen, åå vad kul! Ehm..
Men det är p3 guld ikväll iaf! :D härligt, men jag borde egentligen plugga (a)
Har fetaste provet i Franska på fredag.

ÅÅ kollade upp
en låt på ultimate-guitar
men det fanns inga bra tabs eller chords till den
så nu blev jag ledsen.
Men nu slutar jag med det!
Berra action on the go (y)




Bara braiga akustiskt
All Time Low – Damned If I Do Ya (Damned If I Don't)

Kommentarer
Postat av: Frutt

Berras bajs ? :)

2010-01-19 @ 23:19:48
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0