Mercurius.

Mercurius är den planeten som ligger närmast solen! den ni.
.
Jag får min första löning. damn, det gick.. snabbt. Iaf är det på så sätt min hjärna har beatbetat de otaliga timmar hittills. Det vill säga att dom har flytit på utan att jag har lagt någon dag på minnet! (arbetsdagar, duh) Å! det känns bra! bröla!
.
Och jag & milton såg hela spirited away på japanska utan sub.
gr8888!
.
Fredag och yran längtis flämtis!
hejdå
spelningarna går bra. iaf!

Atb – Ecstasy (Original Airplay Mix)
Fatboy Slim – Praise You
Ed Harcourt – Hanging With The Wrong Crowd
:)

Kommentarer
Postat av: mrs krage

Oh, mercury <3

2010-07-23 @ 11:14:42
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0