Rymden.

Men hej igen du!
.
Jag sitter hemma på mitt rum och har, för första gången, en stationär dator i rummet!
Det är helt underbart! Det är verkligen sin egen plats. Jag ska göra en thermos te sen, och kanske kolla whatchmen. But damn, it seems to be long.
.
Jag jobbar ja. Det känns inte längre. Det är inte jobbigt, det är inte kul. Det är bara en tidsrymd på ungefär 08:30 till 19:15 som jag känner mig som någon annan. Eller iaf, jag känner inte mig själv. Det är ganska läskigt, jag fattar inte hur jag tar mig upp på morgonen och ställer larmet på kvällen medans jag tänker ut planer på hur jag ska slippa.
.
Det blir som min gode vän (filmen) Fight Club. Alla bilresor, och alla chanser till en olycka, målar jag upp en åt mig själv i mitt huvud. Utan att jag ens tänker på att jag gör det! Jag antar att det bara betyder att det skulle vara skönt om det hända något, om allt fick brytas av likt ett brutet näsben.
.
Men Å! jag är glad för det jag har och mina nya hörlurar är det de bästa jag har haft! :d Funderar på en egen dator igen, och tänker troligtvis slå till. Tsss , vilken investering.
.
HEJDÅ


The Itinerant Band – White Cockade/Cuckoo's Nest/Forked Deer
TRalalalaaa
Raubtier – Terror
terror
The Mighty Mighty Bosstones – The Impression That I Get
bajs somrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0