Saturnus.

HE....J!
.
1. Min mp3 har ingen mapp med "unknown"s. Som följande innebär det att jag måste gå in på alla låtar och leta upp alla låtar jag vill lyssna på av albumet jag precis la till. Damn, hard work!  Och jag undrar om creative tror att man bara lägger in musik från riktiga cd's, eller om man laddar ner. För då hade det funnits en UNKNOWN.
Men ack så lite det påverkar mig ändå.
.
2. öö.. jadu. Fruityloops tutorials to go!
Hälsa alla där hemma och ha det bra!
Synes.
Å justdet. HM har en bra sida. Förutom inspirations sidan, där
var det inbyggd musik som spränger ljudvallarna.

Cesaria Evora – Sodade
haha kulturkofta
Invasionen – Kom igen Lyxzen
plus minus noll
Swedish House Mafia – One (Your Name) [feat. Pharrell] {Radio Edit}
och killen kommer på yran. heh.
HEJDÅÅ

Kommentarer
Postat av: matilda

INVASIONEN SKA SPELA PÅ TINGS JUUU! HEHEH OCH GRATTIS :D

2010-07-20 @ 11:19:53
URL: http://systermatilda.blogspot.com
Postat av: olivia

NU ÄR DET JAG SOM BESTÄMMER HÄR. DU SKA MED PÅ TRÄSTOCKEN!

2010-07-21 @ 22:20:49
URL: http://lonesomeolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0