Creamcheese chips + tacokrydda

HEJ

Jag har improviserat fram en liten dippmix med Basse och kommit fram till att det går lika bra med taco köttfärsmix från Santamaria till dippen! Tie spänn för hela kalaset asså! Prövade också en ny chips sort, creamcheese från OLW. Det var bra dipchips då de var släta och mild i smaken, samtidigt som de SMAKADE. Väldigt goda må jag säga, även fast chipsen förlorar i längden av dess distinkta smak. Man blir trött på den.
Eller så var det chipsen som blev trött på mig.

NOG EVAULERAT! Mången må tro att jag är en skräpmats junkie, men ack så fel. Bara HÄLFTEN rätt har ni :)
Under dom senaste dagarna har jag däremot kollat extremt mycket på film, för att vara mig.
När jag ser på en film stannar den i mitt huvud i minst hela den resterande dagen.
Det kan också bli så att den stannar i mitt huvud i en vecka eller två. Hur som helst är jag väldigt påverkad av film och tar helst musik över film när man vill fly från verkligheten.

MEN! Jag vet inte, jag bara vill se mer, mer, mer. Laddar just nu ner 25th hour med Edward Norton, och har nyss sett klart på min älskade Lejonkungen <3 mmmM vi hörs i mörkret och jag hoppas att alla tar vara på tiden, om den nu finns.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0