Cut up

För att göra saken klar så är inte rubriken kopplad tillt texten! Fick den från spotify bara.

Har varit i Stugun med Tove och sett runt på vad som händer. Kul kul för dem som har det!
Själv var det rätt värt det att gå dit ett tag, men inget som hade givit mig något bättre, i brist på bättre sätt att förklara det på.

Jag måste lära mig att kunna stänga av min hjärna. Att sluta tänka, tänka och tänka igen. Att ÄLTA tills man blir galen. Eller att, som jag gör hela tiden, dagdrömma så att allt aldrig blir som man har målat upp för sig själv. Tro aldrig det bästa, men tro aldrig det värsta heller. Förvänta dig ingenting, då är man också förberedd på allt. Ingenting, hur mycket får plats i ett sånt ord!

AA sluta nattfilosofera nu och ta ett kex. Och gå och bada!
Ha det bra!

hihi äntligen en egen bild *pat on shoulder*



Black Sabbath – Never Say Die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0