Från och med nu

Jag längtar förtvivlat mycket till Torsdag, till staden. Eller till något ställe där alla finns samlade iaf, här är ingen hemma förutom jag. Tea for one

Sommarjobb, sommarorkester.
Någon hade skrivit Sommarorkester med situations tecken på tavlan i lärarrummet, och jag antar att det är sådant som värmer och håller en uppe :)
MEN Å. Jag vill verkligen, vill vill vill. Vill träffa alla och leva. När jag äntligen är. Så vill jag inte vänta, då allting vänds upp och ner igen. Jag vill inte vänta, för då finns det plats för mer tankar och om och men.

Milton stack till stan, Tove likaså. Thilda till frankrike, Fête de la musique. Lycka till!


yep. Jag har en förkärlek till b/w

Ha det gött ! :)



Jag hoppas låten kommer tillföra ert sinne med färger.
Daft Punk – Aerodynamic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0