Har en egen dator!

HEJ

Jag sitter och lyssnar på musik på den utomordentliga ljudanläggning som finns här på storgatan.
Funderar på att gå ut för att det är sjukt fin väder, meneee, heh.

Igår var kul! Tills det inte var det! Tack alla iallafall för dagen/kvällen/natten.
Hade inte varit värt det om jag inte hade varit med er. Jag bara spårade, tog ett snedsteg.
Grät högt genom gatorna och rakade låren när jag kom hem av någon anledning.
Allting kommer till en vändpunkt, och jag känner att min kommer snart. Eller så är det bara en
förhoppning för att hålla mig över ytan :)

Vi såg på flaken igår också. ASKUL! Inom en snar framtid är det jag som står däruppe.
Jag gruvar mig bara för att få ett flak med höga väggar så att jag inte ser nånting! Men jag
kan hoppa som en galning, käftsmäll till alla som står och kollar när man åker förbi.
Låter kraftigt bra!
ÖÖÖ KÖTTA!!!!!


Sidney Samson – Riverside - Radio Mix
Flakens themesong

Collie Buddz – Gimmie Love
Eller smörkrämig reggae för solig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0