O K

Idag. Har jag. Och. Denice. Köpt. Glass. High school musical. Glass.

Jaaaa men det var trevligt förutom den alltför trånga jumpsuiten jag prövade i
provrummen inne på cubus. Kolla kamerorna om ni icke tro mig.
Sen gick jag till Matilda, Tove och Ella :D

Det känns som allt är inbäddat i moln. Inget speciellt händer, min hjärna är införpackad med sockeplast, så att jag inte ska halka. Eller inte REAGERA! Jävla hjärna, jävla sinne. Jaa bara trött. Så trött. Ler
av tanken av en ny stad. Slits av tanken att lämna allt jag tycker om.

Vill du till himlen? Men vafan väntar du på?

Hejdå.

 


Texten!

Mates of Mine – Price to pay


Kommentarer
Postat av: Denice

high school musical och crazy gum (Y)

2010-06-02 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0