Pavilion

HEJ!

Idag gick jobb dagen förvånandsvärt snabbt. S-k-ö-n-tt.
Har kollat runt lite efter en ny dator. En alldeles, alldeles, egen dator!
http://shop.onoff.com/Campaign.aspx?pg=31224

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O K , den är ganska dyr. eeee. För att citera frisören från mammas nya kille: jag tänker så härja
Jag kommer få en egen dator, och jag vill inte nån mes dator. Jag vill ha en dator som klarar intensivt användade i flera år. Så det är det det lutar åt nu. Om jag för en gång skull ska köpa en ska jag köpa nåt bra.
Men vi får se vad som händer, kan hända att jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen.

det går bra nu. hejdå. japp, heeej.



Bring Me The Horizon – Chelsea Smile
MMM gilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0