Saxotrance

AAAA så har man slutat skolan då! Skolavslutning i aulan, det var bra, och det var ganska härligt att det var kort.
Så slipper man sitta och tänka tänka tänka.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Det här är min (kanske) sista helg i staden innan sommarlovet.
Jag har nämligen bokat upp hela sommarlovet med jobb, FÖR JAG SKA HA EN EGEN DATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det kommer vara värt det, men inte förns om kanske tre månader :)

Jag kommer faktiskt sakna klassen. Hey, it's been a year. Och jag antar att vanor sätter sig. Eller nåt. Men HEJJDÅÅÅÅ nv ämnena, nu kommer jag plugga religion, psykologi, samhälle och andra ämnen jag vill läsa.
det kommer vara något nytt. Huh.



Men då har vi så kul ikväll då! JaaAdååå.


Bara för att
Dance Now – Saxotrance - Electro House Club Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0