Sjuk som en häst

Missar hela skiten! Men det känns ändå värmande att ha en dag då man har tid att KNAPPA IN!
Lyssnar på musik och tänker på det som Hanna och jag diskuterade igår, eller .. pratade om heh.

Vilken låt skulle du ta livet av dig till?

Själv var jag kluven, men Pearl Jam hamnar på topp med låtar som Jeremy, Alive och Garden, det är mästerverk.
Annars skulle det sitta fint med Gråt inga tårar mer för min skull - Härligt melankoliskt!
Nej slutskämtat nu. Jag kommer troligen på fler låtar, och om man inte skulle kunna bestämma sig skulle jag välja att lyssna på VALSÅNG, eftersom det är det jag vill återfödas som. Hah, herregud vad spirituell man låter. tssss



Eddie Vedder, sångaren, har också gjort soundtracket till Into the Wild
Som också är - väldigt bra.

Åker hem med Tove idag. That's all.
Hejdå.

Sönderspelad @ my place
Pearl Jam – Alive

Videon till Jeremy. Titta ända till slutet!
http://www.youtube.com/watch?v=WezGcUA9WjM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Into the wild! <3 me like!

2010-06-02 @ 14:11:28
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0