Suit Song

Vaknade. Trött och sliten. Kl sex.

With insomnia, everything is a copy of a copy of copy.

Varse! Bra bild på en bra skådespelare. Edward Norton.

Vi vaknade kl sex av att Bella och Jana bjöd på tårta! Sebastian tog på sig munderingen för dagen med

tillhörande fickur och studentmössa. Han gick och nu sitter jag här. Också fullt påklädd med äggmacka och tårta i magen. JaAaDååå! Det kommer bli en bra dag. hoppas jag, känner jag på mig. Lyssnar på Twin Peaks och är sådär små filosofisk innan stora dagar. Speciellt innan avslutningar. Avslut, men framförallt en början på något annat. Som alla förstår. HEH.

.

.

 


 

Cast Of Jesus Christ Superstar – Everything's Alright - UK 1996 / Musical "Jesus Christ Superstar"
ee lång låt. OCH!
The Tallest Man On Earth – You´re Going Back

Hejdå. Take care.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0