Tick tack

MM lyssnar på musik. It's bumpin' hard, eller nåt.

Har nyss ätit frukost och älskar http://www.ultimate-guitar.com/ för att dom alltid kommer med uppdateringar som är sjukt bra! Dom har säkert haft detta länge, men jag har precis upptäckt att man kan ändra tonart autamitskt. LÖV. Eftersom jag precis börjar lära mig det (suck..) så är det till stor hjälp. Plus att jag har inget capo, och låten är tabbad med capot på fjärde, så det känns bra. Om man inte försöker sjunga till, det blir infraljud. (om det är det som är mörkare än vad människor kan höra?)
.
Bussen går inte kl 16.00. Den går 14.10. Kulukulkulkulkululkululkulul
Antingen imorn, eller idag. Återgår jag till skogen, bort från människobyn - som min syster skulle ha sagt.

^läskig kille^
Broder Daniel – Work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0