Tvätta, städa städa.

JAAAAAAAAAAAAAAAHAAA! Det var avslutning igår. Helt enormt kul var det!! Det enda som var dåligt var att jag inte hade en telefon med bra batterier. Så jag kunde höra av mig, till alla jag ville träffa

Festen igår, var som sagt, riktigt kul. Och jag vill förtydliga att jag ville ha er här, jag var en aning nipprig av den enkla anledningen att jag inte vill att nåt ska bli stulet eller försört. I made that clear :)

Dagen började med sång i aulan och fika. Sen drog jag till Charlie och sen drog vi till staden och till den pågående grillfesten! Å askul och mysigt :D Kakor och grönt gräs. Sen bara fortsatte det, Tove och Matilda kom förbi, sen kom Clara och Erika och Julia också! AAA ska inte gå mer ingånde om kvällen!

FLCL

Nu har jag städat. Och snart beger man sig bort.

Ha det gött alla, och det här inlägget dedikerar jag till Nvi09.

 


Falling appart
Caesars – It's Not The Fall That Hurts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0