40% kanel

Så många procent kanel är det i det nya paket te jag köpte hem för ungefär en vecka sen. Det står hela 40 procent! men det jag reflekterar över är att det inte .. smakar så mycket kanel.

Kryddigt, svart te smakar det. Men det duger eftersom jag är berooende :D
Av te alltså. Huvudvärk kan komma plötsligt - thé, lindrar snabbt och effektivt är vad jag brukar tycka.

Så ikväll ska jag ta det lugnt och åka upp till folkets hus för att kolla på pc:s musikester tillsammans med Hove Droven. It's gonna be asum. Åker dit med Hanna och Freja, och hoppas att få möta fridda där, hon kommer se så fin ut lilla gummzzan! (ooch jag hoppas att alla som läser detta förstår att jag drygar mig med fjortis attacken) *ähum* Men det kommer vara ett fint avbrott från vardagen av internet användande, te drickande och mack ätande. SLUTA ÄTA MACKOR, GASH!

Min rumpa gör ont efter idrotten idag.
Jag kanske ska sluta sitta på den?
Hmmm
Nej.



Gonatt
Nina kinert - Something else


Kommentarer
Postat av: Förvara dina trosskydd med stil

Jag mötte diiiiiiiiiiiiiiiig! Och det kändes freakiiiin' awezooommeeeeeeeeeeeee!



(namnet blev lite random, tihi)

2010-03-31 @ 10:49:41
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0