AAAAhhh

Solen lyser inte i Stugun. Och ja, det har två betydelser.

Iaf! Har sprungit runt i huset sen jag kom hem och fixat en massa. Upptäckte att
jag hade en hel icakasse full med onödiga tubsockor i min underklädeslåda!
*UNDERKLÄDSLÅDEUPPDATERING*

Har laddat ner photoscape nu.
Och ni behöver inte skriva att ps
är bättre - för det vet jag
men jag fattar det inte riktigt
så jag tar ett enklare program
för om jag ska vara ärlig orkar jag inte spendera
så mkt tid på att lära mig det, när det är att fota som jag gillar :D
thihihihi




Dude, I would totally play this in my car
The Hellacopters – I'm In The Band

Kommentarer
Postat av: Frihihihida

HEEEEEEEEEY i'm in the band! Lalalala, kan inte texten, :$



Jag, Clara och Denice spelade Great Grandma och It's past now igår :) Alfred kände sig utanför.. HIHIHI!



(Checka mitt cooola namn)

2010-03-03 @ 13:05:09
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0