Är det spöken i mitt hus?

FRIDA FÖRLÅT! Det var inte meningen att göra så att det lät som ditt fel ://
Lyssnar på mmBOP och tänker på dig, som åker i backen alldeles ensam!
Hade mer än gärna följt med dig, trots min förkylning. Ack, så fel allt kan gå.

Men jag är inte ledsen för det, för vi har nämligen bestämt att vi ska åka på påsklovet,
och alla som vill baka kakor med mig får komma och gästa huset. :D

Ska snart till stan och vill tacka Sebastians föräldrar
Karin och Rolf för att dom hjälper mig med att komma till stan :D
Är sjuk, och sov förvånandsvärt bra inatt
Sebastian <3
HOPPAS JAG INTE SMITTAR DIG BASSE!
EEEEHEHEHEHEHEH *hest skratt*




perspektiv i vardagen
HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

Kommentarer
Postat av: Fridaaaaaa

Det är lugnt Maja ! <3



PÅ PÅSKLOVET DÅ JÄVLAR ÅKER VI TILLS VI KISSAR PÅ OSS!

2010-03-11 @ 20:05:53
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0