Blå/vit

Sänkte precis volymen på högtalarna.

Kvällen innan var bra! Först hade vi distriktssämma som gick bra
Med fika och skratt :D
Sen gick vi ner till storgatan och hämtade lite grejer. Så gick jag och basse till elin
som hade thilda och tove med sig och vi fikade och kollade på film :D
Hon har en underbar lägenhet <3 Det var legendariskt att vara där, rätt tänkt!

Nu sitter jag ensam hos basse. Thilda förstår nog inte hur jag klarar det.
Men jag antar att jag luktar eller nåt, så spökena lämnar mig ifred :D
Så känner jag hur ännu ett lov börjar ta sitt slut.
En lustig känsla. Något som alltid kommer i slutet av ett lov, eller på början av något nytt.
För det kanske är det det är? Att vi gymnasieungar får leka av oss och lärarna så innerligt hoppas
att vi lärt oss av människobyn att vi måste samla oss. Koncentrera oss. För det vi ska förbereda oss
för är ju kort och gott livet. Jag har alltid tyckt att det varit korkat. Man måste ju leva livet medans
det finns. Arbetslivet är det man förbereder sig för. Rätt sagt. Dumma maja.

fucking dropout <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0