Branamyra

Läser igenom lite gamla inlägg och märker att de är väldigt osammanhängande.
Precis som min hjärna. Alltså inte den fysiska hjärnan utan mitt sinne.

Har kanske alltid varit lite så. Jag kan förstå om det blir jobbigt att läsa mina
inlägg - men då vill jag ta er tillbaka i historien.

Allt började med en uttråkad kväll framför datorn. Jag hade mindre
och mindre tid med min gitarr och säng - alone time som man också kan kalla det.
Och jag ville ha nånstans där jag bara kunde skriva ner mina tankar, eller vad somhelst som
jag hade lust med! Så jag skapade en blogg, för att kunna skriva av mig, närhelst jag ville.
Det vill säga att jag skriver från mina tankar just precis nu. Och alla andra inlägg jag har
är uppbyggt på det sättet. Visst ändrar jag vissa meningsuppbyggnader eller stavningsfel
men inte mycket mer än det!

Sen har jag en annan nyhet jag skulle vilja dela med er! :D
Jag frågade om jag fick flytta in hos sebastian vid middagen
och efter lite diskussioner, FICK JAG!
O M G

Jag kan förstå att pappa är orolig för mitt fokus
och att mamma kommer tycka att det känns tomt
men det är inget dom kommer lida av
hem är fortfarande hem.
Jag har bara ett till hem i stan med basse :D
och det kommer bli awesome :D <3


Lite härlig tönt aukustiskt :D
All Time Low – Damned If I Do Ya (Damned If I Don't)

Kommentarer
Postat av: Matilda

faaan vad nice! dååå blir vi grannar :D

2010-03-13 @ 02:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0