Get your life back together

Är det normalt att bara ha ont i ena skinkan efter man har tränat?
För det har jag, skumt. Åkte skevt på längdskidorna, 4 SUURE!

Har alltså varit ute med Thilda i vädret och åkt 5 kilometer längskidor. Om vi säger såhär, jag tror många kommer undra vad som hänt i spåren efter vi åkte där. När vi äntligen kom hem efter den långa färden var det styrketräning. Eller iaf träning som kräver styrka 8D

Helgen! Ikväll ska jag bada i musik, gitarr, kakor, och mina mysbrallor. Igår var jag hos Sebastian och gjorde honom glad genom att bjuda honom på en kebabrulle, och jag gjorde mig själv glad genom att vara med honom och sedan bege mig till FRIDA och DENICE som har imba lägenheten :3 Vi satt och pratade, jag åt och denice tog ur alla nötter ur toffefen. Don't ask me why! Bra kväll var det iaf :D Tack



Åkte hem med pappa, Tove och hennes uttbytesstudent
som egentligen ska vara från frankrike men hon är från tyskland
Men det är bra, eftersom hon kan bra engelska!
Hon gav oss presenter också, väldigt överraskande och fint

Så jag antar att det går ganska bra för mig nu för tiden.
Träningen är igång, jag har vänner som gudar
och en rätt så ljus framtid
bara brorsan kommer hem!


Pumpa pumpa pumpa
Refused – New Noise




Kommentarer
Postat av: Anonym

fucking refused!

2010-03-20 @ 20:39:49
URL: http://systermatilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0