Hela vägen runt

Maamamaa lyssnar på musik och pluggar inte. You heard me. Jag pluggare INTE!
OKEJ!!!??

Dåligt Maja, dåligt. Kom hem nio, åt till tio och nu sitter jag vid datorn efter att ha tagit fram böckerna. Tunga tunga böcker. Men jag tror det kommer gå bra endå under provet som jag har imorn. Jag vill känna att jag har några ämnen under kontroll. Att jag har något under kontroll.

Så jag var till kören idag, och det visade sig att vi skulle ha en liten konsert för gudstjänsten. Efter många om och men så bestämde jag mig för att inte ta tjugo över sex bussen till Stugun utan stanna. Efter en lyckad konsert begav vi oss ut för att vänta på pappa som så snällt skulle komma och skjutsa oss hem.

Pappa som alltid vill fixa allting. Alltid jobba och ställa upp, jag önskar att allt gick bra för honom för en gångs skull. Det förtjänar han. Även fast han är dum i huvet ibland så gör han så mycket som vi ser som självklara. Jag ska måla en tavla till dig!

Är en ANING avis på Denice och Frida som
får sitta i en stuga i fjällen och mysa med underställ
Jag får nöja mig med att testa mitt nya kanel te imorn
även fast det är te-påsar så tror jag att det duger!


Bild på mig sen jag gick i sexan. (går 1:an på gymnasiet nu)
Bilden har förövrigt varit med på en utställning på tingan som
min syster ordnade - Thilda.


missanpassade mig
Nina Kinert – Something Else
LYSSNA PÅ DEN!!

Kommentarer
Postat av: Hon som dog när hon såg bilden

Nu blev jag lite kär i dig! (lite mer, kanske)



Underställ is tha shiiiieeeeet, men(s) nu är jag hemma i staden igen!



(Parenteser tycker vi också om) (Stavade jag rätt nu?)

2010-03-28 @ 20:50:58
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0