Huvudverk.

Äter godis och dricker cola till frukost, för det är sånt man gör här i överammer.
Jag har traskat och blivit sjuk. Något som händer mig alltför ofta, men som jag under
senare tiden lyckats undkomma.

Förra året var jag sjuk hela tiden. Helt sant! Hela tiden gick jag runt med som minst
snora (hej nytt uttryck) och ont i halsen. Jag var sjuk under våran musikal och fick
äta 1 g alvedon om dagarna för att kunna spela med. Och under våran klassresa till mallorca
fick jag körtelfeber. Och alla som har haft det VET vad det innebär.

Så jag kan själv säga att även fast det är jobbigt att vara sjuk så är det
inget som hindrar mig, eftersom jag är van :D

Frida ringde mig igår
och jag kan inte följa med henne
på skidsemester.
FAAN!
Men det får bli en annan gång
jag sparar några kakor åt dig <3

Beundrar Sebastian för hans
otroliga förmåga att kunna äta
så mycket godis/sötsaker han vill
och inte få ont i magen!




när man försöker sova
Markus Krunegård – Idioter

Kommentarer
Postat av: Fridaa

Nu fick du ju det att låta som om det var mitt fel att du inte kunde följa med .. :/ taskigt! haha



FICK LUST ATT SKRIVA NÅGOT MED CAPS LOCK

2010-03-10 @ 12:00:03
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0