I'm such a stalker

Så det är tio minuter tills bussen går till Stugun. Och jag har inte betämt om jag ska åka med den eller inte än. Men jag tror inte att det blir så eftersom jag måste packa. Och samla på mig krafter och nöd-proviant innan jag lämnar människobyn.

Upptäcker nya låtar och låter min lingongrova-fyllda mage bli varm och glad igen. Jag har upplevt en sorts tryckande huvudvärk de senaste dagarna, men bara under den tid jag är på skolan. Konstigt det där, och jag undrar om det är en blandning mellan te abstinens och/eller stress som gör det.
Ni vet, mitt måste komplex.

Mycket händer den här veckan, men det jag helst skulle vilja göra nu är att träffa mina vänner.
Eller få en, bara een, till kreativ ådra i min kropp. För det känns som det aldrig räcker till.
Det blir alltid halvdant när jag försöker skriva låtar. GASH!

Saknar moan, vita vintrar och blöta sockor.
Röda kinder, istappar och den distinkta doften av blöt, snöig skog.
Pappas mössor och stora skor, och skvalet av radion dagarna i ända.
Och sommar. Varm varm lycklig sommar.

Right?



Ha det gött!
Death Cab for Cutie – Soul Meets Body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0