In both of our shoes

Jaaag kommer inte fram! Har suttit och pratat och bara varit. sånt som lilla jag ofta vill göra. Till mitt stora fördärv. Bli en fabrik. Bli en fabrik av uppsatser, formler, stater, stora murar och dina bifogade filer. Ta med dig papper och penna, det är verktygen till framtiden.

Är det verkligen skrivet i sten ? Am I as an existing beeing defined as only one thing - The product of my work?

Tssss nu går du lite över dig själv maja! Men ja, som vanligt har jag inte riktigt gjort vad jag skulle ha gjort. Men jag känner mig minst lika levande och nöjd över mig själv för det. Eller? Det är kanske mer känslan av att betala tillbaka allt som mina föräldrar och min omgivning har givit mig som gör att jag känner att jag borde verkligen kliva upp. MEN JA! JAG SKA GÖRA DET FÖR MIG SJÄLV OCKSÅ FÖR OM JAG PLUGGAR BLIR JAG MER INTRESSERAD OCKSÅ!

Så, nu har vi det avklarat :) Min premium tid har tagit slut, efter tre månader av underbar lyssning utan avbrott från de väldigt ofta citerade reklamerna får jag kliva ner från molnen!
Still, det gick bra idag och jag längtar tills imorn då Basse
förljer med hem till Stugun på en familjemiddag, Visst låååter det treeevligt? :D

Och för lorena (tysken) går det bra. HEYE!


Och ja, den är trettio sekunder ^^
21 Down – Bonus Track

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0