JAG HAVER INGEN KAMERA!

Ja, ni hörde rätt. Jag satt här helt fridfullt och njöt av hoffmaestro när jag tänkte:

- Kanske jag ska bjuda mina läsare på några fina bilder från helgen? Och redigera !! :D

Men icke, imorse tog min ömma storasyster med den till stan. Fuck. Hon kommer säkert
göra sönder den också. (no offence, men ja) AJA! Jag har bra musik iaf, och jag har precis
preparerat min kropp med grejs som gör den mjuk. Eller ok, jag kanske inte ska prata om sånt här?
BARNFÖRBJUDET!!
hehehee

Tove har vaknat, och jag hoppas hon hjälper till att plocka undan allt på bordet.
För det är sånt man gör här i Stugun! Drar senare idag till Överammer med BasseBus :D
Det kommer iaf bli mys (och svull) tiihihihihih ;D

ÅÅ LASTFM FUNKAR INTE!
Hoppas det går bra för alla andra
och för guds skull
glöm inte galonbyxorna!




Jag gillar mörket <3
Dropkick Murphys – I'm Shipping Up To Boston
(in a non-emo way.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0