rrrrrrg baklänges

Har för en stund börjat lyssna på lite mer emo/punk/rock/kalla det vad du vill.
ÅÅ hahaha min älsklingsmusik när jag gick i sexan och sjuan var ungefär den genren.
Men det kommer gå över, jag lovar.


min blick när jag insåg att vi har prov imorn.
(nvm dubbelhakan)

NOM NOM! Jag har börjat sätta i min uttöjning igen :D Är bara på 3 mm nu,
men den siffran kommer bli större :D Vill ha en metall tunnel på ungefär åtta mm
Och förlåt basse, jag vet att du tycker att det är skitäckligt. >.< men inte jaaaag tihihihi

Jag har skaffat youtube inlägg
nom nom nom muffins <3


den får duga tihihi
A Day To Remember – Holdin' It Down For The Underground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0