Sockra bullen

ja matilda, det kommer bli sjukt najs! :D

Som den soon to be hemmafru jag är, har jag BÅDE tränat, bakat och städat idag.
Tror ni mig inte? DET ÄR HELT SANT! Jag kan nästan inte förstå det själv när jag
läser vad jag skriver. Men det känns bra, istället för att bränna sönder hornhinnorna
än en gång mot datorns ljus. Det får bli till ikväll. HEHE :D

Mamma petade på min uttöjning idag för att jag hade uppsatt. Vet inte om hon såg att det var det
med tanke på att den är ganska liten än så länge, men för alla er som inte känner mina föräldrar
så är dom ganska strängt emot bodymods. Eller iaf min pappa. Mamma tycker nog mest att det är fult.
Men då får dom tycka det!!!!11oneoneoneoneoe

*TEENAGE REBEL* 8D
nja. Inte direkt.

Ska försöka plugga
försöka få mig själv att
tänka på vad vi har för gudsförgätna
läxor tills nästa vecka. Bajs.

And when his eyes twinkled like
stars on a stormy night, I knew.


Duschmusik <3
The Clash – Complete Control

Kommentarer
Postat av: He-Man

Ta ut den Maja!!

2010-03-13 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0