Sön dag

Har nyss brakfikat, varm choklad med grädde, mackor, kex och bullar. Comme dabbe då, just efter jag duktigt har tränat. Inte för att det blev så effektivt, eftersom jag dog av ljuset ute (mina ögon är svaga, böööl) och att jag blev arg. Bara sådär. Men erkänn, sometimes that's just what you wanna do. HEHE

Sitter och gamear på facebook, jag vet det är sjukt fult att jag skriver det här men jag hör det i bakrunden när jag skriver. Varför har jag inte musik på? Nuså :D

Så jag fick igår, för första gången sen mina unga år på fjorton bast, virus på datorn. EEEHHMMM
PINSAMT! AAAARGGHH!

Jag tänkte för mig själv: länge sen man var inne på msn. *logga in* Kolla in! *Du har 1 inbudjudan* OCH NEJ, det var ingen som skickade en "inbjudan" till mig genom snabbmeddelande, det var uppe på bannern. Och trött och uttråkad som jag var ville jag liva upp min kväll. Det gjorde jag också. VIRUSALERT! Märkte det ganska snabbt och simon var snäll nog att säga: ta bort viruset. Innan jag loggade ut och stängde av datorn i pinsam panik.

Grejen är att jag har alltid varit lite lol över dem som får virus på datorn över msn. Till exempel om en kompis skickar: "HEY, check out my new car!" medföljandes en hejdundrade länk. Men som sagt, jag föll för lurendrejeriet och fick panik. Ringde Simon och fick lite smått hjälp och råd hehe , och han lungnade ner mig (stavas det så?) Idag har jag tagit bort allt, så det är lugnt. Och denna dator har cravings för en blåsning! 8D

Ikväll åker Lorena hem, lite sorgligt.
Hon hade lämnat en lapp under skärmen till bärbara
med hennes adress etc, fint och snällt =^.^=
Jag undrar bara hur hon hade kunnat räkna ut
att under skärmen var den plats vi skulle märka det mest på?
Hon är observant!



Inga bilder aight?!
Local Natives – Sticky Thread

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0