Tunnbröd

Sitter och funderar på varför många vill vara nån annan. eller nån bättre, större, smartare, smalare,roligare,coolare,bättre, finare, fullare, flörtigare, kreativare, pluggigare, motiverad eller ...

Få ett par nya raggsockor. En liten dröm, men stor nog endå, för de som inget har att förlora ej heller något att fånga förutom sin egen dag. Det är en svår balansgång. Det ska vara lagom, som jag också tycker är ett nedvärderat ord. Som en kille på tv sa: "det är mittemellan, inte för lite inte för mycket (som de flesta redan vet) Helt perfekt innebär det."

KACHIING! Jag har förövrigt i uppgift att bygga på min självkännedom och mina förhårdningar på fingrarna.



BAI (=^.^=)


Even though you're famous
The Cure - Boys Don't Cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0