upplevelser i verklighet

En åsikt som jag har haft länge, är att när man börjar lyssna på ett är det avgörande
om man ska fortsätta lyssna på dem, om dom är bra live. Ibland slutar man inte
lyssna även fast dom kanske suger, men det har INTE hänt ofta för mig.

För mig är live framträdandena en puls på själva artisten/bandet. Det visar
hur dom är i sin musik, hur de vill levera sin musik, hur bandet "medlar" med varandra, deras
förmåga att få upp publiken och kort och gott - hur duktiga dom är!

OCH HOFFMAESTRO & CHRAA ÄR SJUKT GALNAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

ÅÅ jag vill bara var där med dom jag älskar och
gungas med i havet
bara upplevelsen!

Jag har inte lyssnat överdrivet på deras musik
men tillräckligt för att hävda att dom är naajjzzz
och kanske också har jag postat det här inlägget
på grund av min längtan efter festivaler :3


http://www.youtube.com/watch?v=0WzsfoRXhDo&feature=related


Nom nom :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0