Vit sol

Sitter hos matilda än en gång och flogging molly kommer ur högtalarna.

IGÅR VAR KUL! Men festen var ganska lame, om inte ni hade varit där!
Var först på tingan och såg Legalize Lola spela, det var verkligen en upplevelse i en ytterst
positiv bemärkelse! Sen gick jag, ninnie, tove och matilda hem till matilda och var allmänt beest.

Sen fick vi skjuts till körfältet, närmare bestämt batterigränd 1, där vi träffade
många gemytliga och några inte lika gemytliga folk. LåL!
Nom nom :3 WOHO det var kul :D:D

Efter mycket dansande och utfall, begav vi oss hemåt. Jag gick med Emma, och vi hittade en snubbe
som låg och sov på gatan! Tur att vi räddade honom, och tillslut kom jag hem till storgatan
Basse kom också hem efter två, finmotoriken där!

Men allvarligt talat
jag vill verkligen att det här lovet
ska bli asbra!
mycket tid med vänner och familj ^^
Och om jag ska vara ärlig
orkar jag inte med. ibland.

ATTANS! fick inte gå ut med tove och matilda
men det får bli en annan gång
vädret är underbart <3


Nom nom :3 wtb: uttöjningar
Flogging Molly – Drunken Lullabies - Acoustic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0